2017. január 28., szombat

Összecsukható kemping asztal Alu Comfort Piknik szett kempingasztal - Jelenlegi ára: 18 500 Ft


A licit tárgya: összecsukható kempingasztal
A fiammal minden évben 1 hétre elmentünk kempingezni. Az egyik alkalommal láttam meg másoknál ezt az asztalt. Hihetetlen kicsi mérete összecsukott állapotában rögtön megragadta a figyelmemet, és én is beszereztem egyet. Az első alkalommal összecsuklott alattam. Olcsó húsnak híg a leve, mert a 20. 000 Ft-os műanyagot vettem meg. Hajítottam is ki. Utána megvettem az aluvázas asztalt 31. 000 Ft-ért. Ezt három évig vittük magunkkal, tökéletes állapotban van, de már nem jön velem, egyedül meg nem kempingezek : -) Egy apró hibája van mindössze, hogy az egyik lába végéről hiányzik a gumivég, de ragasztottam rá hasonló anyagból egy pótvéget, az utolsó képen az látszik. A képek a felállítási sorrendben készültek.
KATT IDE! (eszedbe ne jusson az olcsóbbikat megvenni!!! )  
Az asztal közepén napernyő tartó van. Rendkívül stabil verzió.
4 szék és 1 asztal egy bőröndben. Ideális kertbe, strandra, kempingbe, gyermekeknek.
Kinyitott méret: 87 x 67 x 70 cm.
Összecsukott méret: 87 x 33 x 12 cm.
Van sok más termékem, érdemes egy percet szentelni nekik! Ide kattintva megtekinthetőek!
Feleségemmel közös felhasználó nevünk volt, több mint 100 adásvétellel, 100%-os pozitív értékeléssel, de egyéb okok miatt szétváltunk. A közös felhasználónév említését személyi jogok megsértése miatt megtiltotta : -) de már nincs is rá szükségem, van már elég saját referenciám!

Jelenlegi ára: 18 500 Ft
Az aukció vége: 2017-02-18 21:44 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése