2019. július 27., szombat

Telefonkártya bankkártya csip teszter régi kártyákon az egységet jelzi - Jelenlegi ára: 3 999 Ft

 
 Telefonkártya csip tesztelő, a régi egyéges kártyákon maradó egységet jelezte ki , de eredetileg bankkártyákhoz való!
elemes, LCD kijelző 
sigma gkl 450 típus 
én vettem, nem lomis.
postázom levélként is
árajánlatot is várok.
Tettem fel még régi számitógép alkatrészeket és sokmindent olcsón
Képek szerint.
árajánlatot fogadok
Ha ez a kedvező minimál ár sem felel meg az elképzelésének, kérem javaslatát és amennyiben megfelelő részemre is, úgy módosítani fogom azt !!!!! !
*************************************************************************
 
tettem fel többet is
Cigaretta és állatmentes lakásból!
 tettem még fel másikat
tettem fel több inget és bőrdzsekit is 
  
Ha a vevő kéri, előbb is lezárom az aukciót!
 
Ha ez a kedvező minimál ár sem felel meg az elképzelésének, kérem javaslatát és amennyiben megfelelő részemre is, úgy módosítani fogom azt !!!!!


Jelenlegi ára: 3 999 Ft
Az aukció vége: 2019-08-17 22:14 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése